ÅHH!!

Jag hatar när man har skrivit ett inlägg och sen så händer det något och det försvinner!!!!
Jag skrev då iallafall nyss ungefär såhär!
Jag är mästare på att skjuta upp saker, jag vet inte i hur många dagar jag har tänkt att jag ska städa mitt rum men inte har jag gjort det än! men imorgon bara måste jag göra det!! Skulle ni gå in där skulle ni typ få mardrömmar! och jag är allvarlig!
Men i alla fall så ska jag vara på bönan på en timma så det närmar sig, jag längtar typ. Men först ska jag ta en blodapelsin!
Vet ni vad Anna precis skrev att dom kollar på resor till Thailand och det inkluderar oss!! AAHHHHH!! tänk om vi far dit så sjukt kul, och underbart!:D

Kommentarer
Postat av: Anna

nu fattar jag;) du även typ egypten!

I MAJ!!!:D nära!!!!!!

2010-02-05 @ 18:32:23
URL: http://annnanilssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jenny och anna ha inte så stora förhoppnngar, ni vet att våran mor inte sätter sig på ett plant till thailand, det är för lång ;)

2010-02-07 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0