HELG!

Fredag är typ den bästa dagen på hela veckan, för då börjar helgen och man får sova lääänge hela 2 dagar!
det är ju så otroligt skönt alltså! Nästan varje morgon sen jullovet har jag tänkt ska jag inte vara sjuk idag och bara sova, men sen har jag ändå alltid tagit mig upp ur sängen.. Och det är ju oftast kul när man väl kommer till skolan, och man missar så mycket annars också.. Ojoj, nu skrev jag bara en massa skit som är helt ointressant som precis allt annat jag skriver också, men jag skriver i alla fall.
Ikväll ska vi ju till det där stället som jag berättade om och det kommer säkert bli jättekul kan jag tro!
Imorgon ska vi mest troligt till Pruppis säkert också kul, men där vet jag inte vad vi ska göra..
Jag sitter och tittar på skor just nu och det finns såna underbara skor alltså, skulle jag ha mycket pengar skulle jag ha riktigt många skor! kan visa några som jag tycker är fina som jag har hittat!
Jag bara älskar rosa, det kanske inte var dom snyggste modellerna men det var rosa!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahha jag fattar inte?;)

2010-02-05 @ 16:18:55
URL: http://annnanilssson.blogg.se/
Postat av: erika

svar: precis! Nu satsar vi stejnhårt! ;) haha

2010-02-05 @ 16:30:01
URL: http://erikabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0