Snodde en lista av Anna

Snodde en lista av Anna!

Senast

KOMPISAR
En kompis du saknar:
Filippa såklart men även Matilda för att vi var så nära förut!
Stänger du av mobilen när du sover? ibland
Biter du på naglarna? Ja men jag biter bara på dom biter inte av dom;)
Har du någonting att dölja? Inte som jag kan komma på nu men säkert!
Kan du baka bröd? klart jag kan det är ju jag;)

utseende

Hårfärg:
mörkbrun
Ögonfärg: grön
Längd: 163cm 164 om jag är sjuk och ligger hela dagen har som längst varit 164,5cm! stolt!
Skostorlek: 37.5
Ålder: 15, 16 i juni!

VEM
vem är i rummet med dig?
Helt ensam just nu
Vem fick du senast sms av? Anna
vem tänker du på nu? ingen speciell..
pratade du senast i telefon med? har ingen aning..
vems hus var du senast i? jadu, kan ha varit Annas men är inte säker
VAR
var går du i skolan?
Hortlax
var är din telefon? bredvid mig
var är din mamma? tv-rummet
var sover du? min säng
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? jc
vart åkte du senast bil? hifton
vad åt du senast? middag
vad drack du senast? mjölk
vad är det för färg på dina byxor? Jag har svarta lack-leggings på mig!
vad är den närmaste saken som är blå? tidning
vad har du på fötterna? sockar
vad är din favorit färg? Rosa, Röd, Brun men jag gillar typ alla färger!
vad hör du just nu? Let love in - Goo Goo Dolls
vem ringde dig senast: mamma
vem var du hemma hos senast: Är inte det ganska samma fråga som vart jag var sist?
har du några kärleksproblem: nej det tror jag väl inte..
har du käkat något idag: ja som sagt 
har du pratat med ngn idag: att jag har, har varit med emma:D
har du gråtit idag: nepp
har du skrattat idag: Jag skrattar ofta!
Dagens outfit: myskläder..
Dagens frisyr: knorr
Dagens smink: mascara, foundation och puder..
Dagens vill ha: Mina skor!
Dagens drog: Jag håller inte på med sånt;)

Kommentarer
Postat av: Anna

keep up the good work!<3

2010-02-24 @ 17:15:36
URL: http://annnanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0