Tisdag

Idag är det tisdag för dom som har missat det.. hoppas alla förstår att jag är oseriös.. eller det är ju det men jaja:)
nationella imorse har ingen aning om hur det gick faktiskt..Skridskor idag på gympan var riktigt riktigt roligt, även om jag kände mig som bambi på hal is, men ändå så kul:D
När jag kom hem såg jag one tree hill, sen gjorde jag mina sit-ups och gissa vad jocke frågade typ precis när jag var klar..
Rätt, ska du med på hifton eller? så efter maten så ska jag dit.. alltså en rejäl träningsdag idag.. det är bra!
JAg var på så otroligt bra humör efter gympan det var så sjukt roligt!! längtar typ till nästa vecka, och det händer inte så ofta!
Nu ska jag göra det jag ska göra innan jag ska äta och fara...

Kommentarer
Postat av: emma

Bra med extra träning:) For ni på vattengympan i måndags?

2010-02-09 @ 17:05:30
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0