Twilight!

Det är bara så att det alltid kommer vara en stor det av mig och ha en stor plats i mitt hjärta! Jag läste dom faktiskt bland dom första för att när jag läste dom var det typ ingen jag visste som hade läst dom och jag var ensam i min desparation över dom.. för det är vad som automatiskt händer om man läser dom man blir helt förhäxad och alla man berättade om dom för fnös typ på näsan eftersom att det lät så fånigt med vampyrer men nu är hela världen helt paralyserad över vampyrer! Förut satt jag alltid och letade massa om det, men nu händer det väldigt sällan men jag gör det ändå och jag tycker att det är lika underbart nu som då.. Jag brukar vara inne på twiligthsweden.se och och sen gå in på ett forum som man får veta väldigt mycket från, förut var jag typ inne på typ 10 olika sidor per dag men som jag sa så kommer det alltid att finnas kvar i mitt liv även om jag inte är lika beroende som förut, men det är som att en drogmissbrukare helt plötsligt bara skulle tappa suget..
Jag brukade även kolla på väldigt mycket bilder här kommer några av dom jag sparat;)
Ja det var några av dom;)
Men det jag egentligen skulle göra nu var att plugga på matten inför diagnosen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0