Hata rubriker;););) hahahahah

Nu ska jag bara skriva ut Notre-Dame grejse sen är jag klar med allt jag skulle göra ikväll:) Men himla skrivaren vill ju aldrig funka och det kan man ju bli så sur över!! 

Jaja gissa vem som skrev idag, det var svårt och gissa;) men det var han jag ska bo hos i Frankrike, verkar vara bäst på engelska av dom jag har pratat med men ändå inte så speciellt dom har haft engelska i 6 år så dom kan ju då ändå mer än när jocke hade och det är ju skönt eftersom att jag inte är speciellt bra på franska:)
Men dom visste inte vem som skulle ha Bea och Emma hos sig men det blir säkert bra:)

Ska snart sova men är inte så jätte trött pågrund av min långa pn, men den var då värd guld så:D

Du Anna vi måste ta och göra en jättefin design till mig;D

Biz Jenny hahah det betyder typ puss;) haha

Kommentarer
Postat av: Emma Isaksson

härligt att du har börjat om att blogga igen! :D

2010-01-19 @ 21:19:28
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: Annna

hahahahah oj vad vi ska fixa din design;) haha kul att läsa 3inlägg idag! den som spar han har!

2010-01-20 @ 15:18:41
URL: http://annnanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0