Kväll

Nu har jag tränat, gjort ansiktsrengöring, kroppsrengöring och fot behandling så nu känner jag mig väldigt fräsch och ren!
det kan verkligen vara bland det skönaste av allt att känna sig ren, håller ni med?
Egentligen hade ju jag tänkt göra det här till en pluggar dag men det blev istället en annan väldigt nödvändig dag, men det var ju faktiskt inte meningen att glömma allt på skolan men det kanske var bra på ett sätt! Ska verkligen försöka få det här till att bli en vana men det är så lätt att tänka men jag kan göra det imorgon istället...
Pappa köpte Sofies mode till mig idag, den är så bra och man får väldigt mycket inspiration från den, rekommenderas starkt! Men det roligaste var att allt jag såg i den var typ från hm förut ett par jeans från jc, jag tänker ju inte heller på typ sakerna för flera tusen men det som funkar för mig penga mässigt, och det kändes som kul för att det är ju inte så dyrt och såg många fina saker för bra pris, och det är GULD!!
PUSS Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0