Måndag

Var lite seg på att skriva idag, var så trött och hungrig när jag kom hem så jag åt lite pizza rester från igår och sen så sov jag till nu, älskar att sova!

Nu håller jag på med första världs kriget, vi ska spela jeapordy imorgon om det istället för att ha ett prov, skönt!
Jag har ju slutat äta godis för i år och jag kan säga idag har jag varit väldigt sugen, och tänkt på så otroligt långt ett år är! men jag har ju klarat det förut och jag är inte svagare nu än då, jag ska banne mig klara det igen;)
önska mig lycka till...

Vem blir inte sugen när man ser det här?

Puss Jenny

Kommentarer
Postat av: anna

vi kanska ska sno ihop dendär powerpointen från discot;) hhahaha eh jo, man blir bara läskad av allt godis! vi klarar iaf månaden ut! och nu har jag valt linje!

2010-01-25 @ 19:10:08
URL: http://annnanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0