Måndag

Idag har vi gått länge, och i morse var jag så trött att jag bara åh, kan jag inte vara sjuk bara! hhaha
Men jag tog mig upp och det var tur för det var ända ganska roligt idag på skolan, och speciellt på lunchen;) haha

Vi har matte diagnos imorgon så måste snart gå och plugga men är så tråkigt.
funderar även på om jag ska gå omvårdnads eller natur, ska prata med syon imorgon och se vad hon säger:)

Ja jag kan ju även säga att jag tänkte börja om och försöka blogga lite grann slutade ju före somaren, för att jag blev så less, men nu ska jag inte ta bort den om jag blir less utan bara sluta skriva:) då vet ni det också;)

Ah men nu ska jag gå och göra lite matte så att jag klarar det imorgon;)

Puss Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0