Storm!

Idag är det storm! det är väldigt jobbigt eftersom att det egentligen inte är så jättekallt förutom när det blåser ett kilo snö en då blir det kallt!

Idag gick vi på palazzo och åt för det var blodpudding ingen höjdare enligt mig...
Tänkte att jag kör på pluggar dagen idag istället, eftersom att det inte blev igår, men först ska jag läsa alla bloggar se one tree hill och förmodligen sova lite..

Har tänkt försöka komma på nå roligt man kan skriva om typ hissa elelr dissa eller typ nå sånt men vill som komma på nå nytt men vet inte vad.. Men kom gärna med förslag alltså:D

Nu sitter jag på pappas dator och här har jag bara väldigt gamla kort men kan se om jag hittar nått roligt;)


Mitt Kalas 06

Samma år, vill ha sommar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0