Träna

Tog en lite kortare pn idag men ett måste att ändå ta en;) 
jag som tänkte skriva mycket nu och lägga in nån bild men då vill jocke att jag ska följa och träna och blir det bara så att jag gör det och känns alltid bra efteråt..:) 

men jag tror ju då inte att jag kommer hinna skriva specillt långt när jag kommer hem heller för att då ska jag plugga, duscha och äta, jag kan heller inte lova så mycket imorgon för då blir det stan men anna och emma:D sen ska jag även plugga lite engelska efter det också;)
Puss Jenny!

Kommentarer
Postat av: Emma Isaksson

du, jag tror inte att det blir stan för min del:) Maria har kommit så jag ska hem till henne;) Men nästa gång! Då är jag på:P

2010-01-20 @ 21:45:38
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0