Fullt upp!

Jag vet att jag verkligen inte har varit bra på att uppdatera just nu men har så himla mycket att göra! Idag har vi varit med skolan på valls, vi åkte madrass och jag är helt slut nu! Så jag ska ta och sätta mig och se bebisarnas vetenskap som vi har spelat in, har redan sett det en gång men det är så intressant så jag sk se det igen!:D

I förr går var jag och såg lilla Tess, så underbart söt, skulle vilja vara med hon hela tiden! På lördag fyller Ida år så då ska jag dit med en present annars tror jag att helgen kommer vara ganska lugn, ska försöka göra lite om andra världskriget om jag ska kunna behölla mitt vg, hoppas att jag klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0