Jag har faktiskt pluggat!:D

är typ stolt.. hahah nä men jag har faktiskt pluggat ganska mycket och det är dessutom på so:n som jag hatar så grymt mycket:)

gick väl sådär på hifton var lite extra trött efter skidpasset på gympan idag det var väldigt jobbigt..
Men det värsta är att jag måste börja DRICKA ägg innan vi far och tränar för jocke gjorde det sist ( och även idag då ) och sa att det kändes riktigt bra och att om han skulle ta 60 idag på bänkpress skulle jag vara tvungen att börja dricka det, han hade det kämpigt sist med 55 och idag tyckte han att det gick lätt med 60. så nu har jag inget val:)
längtar så grymt mycket efter sommaren och skellefteå!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Duktigt att plugga :)

2010-03-10 @ 14:01:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: linn

längtar också sjuuukt mycket till sommaren! och ännu mer när jag ser din bild ;)

2010-03-10 @ 15:16:01
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0