Trött!!

Är grymt trött och på dåligt humör för att jag var vaken så länge igår! INTE värt det! även om det var bra men är typ död nu!

Men jag är grymt glad för att jag får sommarjobb!!!! hoppas bara att det är första perioden annars vet jag inte om jag tar! för jag ska minsann till Skellefteå, men får jag på hifton kan det ju ändå gå om man kan jobba in och så men vill ändå ha första!:)

Har suttit och pluggat nu, känns faktiskt som att jag kan det ganska hyfsat, och det är grymt skönt alltså!:)


Skellefteå förra året! galet kul, alltid glad där!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

vad roligt att du har fått sommarjobb!



Allt bra?



Kramar^^

2010-03-26 @ 14:25:02
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0