Ursäkta mig!

har inte hunnit skriva kom hem typ halv sex på söndag och då läste jag tills jag sov och samma sak igår men nu har jag då läst ut den!:D

Men vet ni vad som hände på söndagen? Jag berättar Camillas mamma ringde och sa att hennes syrra hade åkt in till bb och 10 över 3 fick hon sin lilla flicka! så sjukt kul! Har hon kommit hem idag ska jag försöka få mamma att vi ska fara dit! Men direkt efter skolan ska jag och emma in till stan och då ska jag köpa till Annelis flicka och till Ida som fyller 8 på lördag men nu ska jag på skolan!
Jag har shoppat hur mycket som helst i Umeå!

Puss Jenny

Kommentarer
Postat av: erika

Vi såg att ambulansen kom och hämtade henne, vi bara OOOO nu ska hon föda ;) hahaha

2010-03-16 @ 10:18:54
URL: http://erikabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0